وزیر آموزش و پرورش :هدف اصلی رتبه‌بندی، افزایش حقوق نیست



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,وزیر آموزش و پرورش
وزیر آموزش و پرورش از بررسی نظام رتبه‌بندی معلمان در هیات دولت طی هفته آینده خبر داد و تاکید کرد: هدف اصلی رتبه‌بندی، افزایش حقوق نیست بلکه ارتقای توانمندی‌ها و شایستگی‌ها معلمان است. 

به گزارش ایلنا، سید محمد بطحایی پیش از ظهر امروز در پایان نشست هیات دولت، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره نظام رتبه‌بندی معلمان گفت: آنچه من درخصوص نظام رتبه‌بندی می‌توان بگویم، این است که نظام رتبه‌بندی در حال پیشرفت است و در بودجه سال ۹۸ هم پیش‌بینی‌هایی صورت گرفته است. منتظر هستیم که بودجه سال ۹۸ به مجلس ارائه شود و تکلیف مشخص شود.

 

وی ادامه داد: پیشنهادی هم از سوی کمیسیون اجتماعی هیات دولت ارائه شده است. این پیشنهاد در آنجا تصویب شده و من تلاش می‌کنم این موضوع تا هفته آینده در دستورکار دولت قرار بگیرد. البته این موضوع به دلیل مشغله هیات دولت در بررسی بودجه به تاخیر افتاد ولی ان‌شاالله هفته آینده در دستورکار قرار می‌گیرد.

 

این عضو دولت تدبیر و امید در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه اندازه حقوق معلمان سال آینده افزایش می‌یابد؟ اظهار داشت: هدف اصلی رتبه‌بندی، افزایش حقوق نیست بلکه ارتقای توانمندی‌ها و شایستگی‌ها معلمان است ولی یکی از آثار تبعی رتبه‌بندی‌ها این است که با توجه به ارتقای شایستگی‌ها، نظام پرداخت معلمان هم متفاوت خواهد شد.

 

بطحایی افزود: این مسئله بستگی به طرحی دارد که به تصویب خواهد رسید و بعد اعلام خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------