امکان استعلام فوری بدهی طرح ترافیک پایتخت فراهم شد



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, طرح ترافیک پایتخت
بنا بر اعلام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، امکان استعلام فوری بدهی طرح ترافیک در سامانه تهران من ( my.tehran.ir ) فراهم شد. 

به گزارش ایرنابه نقل از روابط عمومی این نهاد، سامانه «تهران من» با اضافه کردن گزینه «استعلام بدهی» این امکان را به همه شهروندان می‌دهد که از میزان بدهی طرح ترافیک خود باخبر شوند و بدهی خود را همان‌جا پرداخت کنند.

 

براساس این گزارش، اگر چه پیش از این نیز افرادی که در سامانه تهران من ثبت‌نام کرده بودند می‌توانستند از میزان بدهی خود آگاه شوند اما با ایجاد گزینه استعلام بدهی حتی افرادی که در این سامانه ثبت‌نام نکرده‌اند نیز می‌توانند به‌آسانی و با وارد کردن شماره پلاک خود از میزان بدهی خود باخبر شوند و همان‌جا نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.

 

«همچنین شهروندان برای آگاهی از میزان بدهی طرح ترافیک خود کافی است با مراجعه به سامانه تهران من روی گزینه استعلام بدهی کلیک و شماره پلاک خودرو خود را وارد کنند؛ علاوه بر این، استعلام بدهی از طریق تلفن همراه و با شماره‌گیری کد*137*3*3# نیز قابل مشاهده است».

 

براساس این گزارش شهروندان برای خرید مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک کافی است یک بار در سامانه تهران من ثبت‌نام کنند و سپس حساب خود را همیشه شارژ نگه دارند.

 

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به شهروندان توصیه کرده است بدهی عوارض طرح ترافیک خودرو خود را در اسرع وقت بپردازند تا مشمول جریمه ورود غیرمجاز نشوند.

 

به گزارش ایرنا، طرح جدید ترافیک شهر تهران از روز شنبه 15 اردیبهشت ماه اجرا شده است که در آن، دیگر مجوز سالانه ورود به محدوده طرح با دریافت مبلغ کلی در ابتدای سال صادر نمی شود و متقاضیان باید (پس از ثبت نام) روزانه نسبت به اخذ مجوز ورود به این محدوده در شهر تهران اقدام کنند.

 

در شرایط کنونی 2 طرح محدوده «ترافیک» و «زوج و فرد» در شهر تهران اجرا می شود که ورود به محدوده ترافیکی منوط به داشتن مجوز و ورود به محدوده طرح زوج و فرد براساس رقم سمت راست پلاک خودروهاست.

 

زمان اجرایی روزانه طرح جدید ترافیک 6:30 تا 19 است، ضمن اینکه روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیل نیز طرح های ترافیکی(ترافیک و زوج و فرد) اجرا نمی شود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------