باد و باران هوای تهران را بهبود می‌بخشد



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, کیفیت هوای تهران
مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: وزش باد شدید و بارش باران در تهران طی فردا (۲۷ آذر) بهبود کیفیت هوای پایتخت را به دنبال دارد. 

حسین شهبازی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی طی بعد ازظهر امروز (۲۶ آذر) است، اظهار کرد: در برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۴ متر بر ثانیه انتظار می‌رود.

 

وی ادامه داد: با برقراری شرایط جوی نسبتا ناپایدار طی فردا (۲۷ آذر)، بارش باران به ویژه در ساعات آغازین روز و وزش باد شدید به بزرگی بالاتر از ۸ متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی - شمال‌غربی برای برخی ساعات انتظار می‌رود.

 

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه دمای هوا در پایتخت تا روز آینده روند کاهشی خواهد داشت، تصریح کرد: بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، انتظار می‌رود به تدریج طی امروز (۲۶ آذر) از غلظت آلاینده‌های تجمع یافته کاسته شود و با تداوم این شرایط تا فردا (27 آذر) وضعیت کیفیت هوای شهر تهران بهبود یابد.

 

شهبازی در پایان با بیان اینکه کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته پایتخت منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص میانگین ۱۱۵ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت، گفت: کیفیت هوای هم اکنون تهران نیز با شاخص میانگین ۱۱۵ همچنان در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------