برنامه‌ای برای گران کردن بلیت مترو نداریم



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,رئیس شورای شهر تهران
رئیس شورای شهر تهران در مورد اظهارات یکی از اعضا مبنی بر بلیت 10 هزار تومانی مترو گفت: منظور ایشان قیمت تمام شده بلیت بود نه اینکه از مردم 10 هزار تومان بابت بلیت بگیریم و ما برنامه‌ای برای گران کردن بلیت نداریم. 

به گزارش ایسنا، محسن هاشمی ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه امروز برای اولین بار تحقیق و تفحص از موسسه همشهری در شورای شهر تهران مطرح شد، گفت: اعضای شورا پس از ماه‌ها تحقیق و تفحص در مورد موسسه همشهری نظرات خود را بیان کردند.

 

وی در پاسخ به این سوال که نتیجه تحقیق و تفحص چه می‌شود، گفت: یا باید به سازمان تخلفات اداری ارجاع داده شود و یا موضوع برای پیگیری بیشتر به قوه قضائیه ارجاع شود.

 

هاشمی همچنین از تصویب کلیات انتشار 3000 میلیارد تومان اوراق مشارکت برای توسعه حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت:‌ بر این اساس 2000 میلیارد تومان این اوراق به مترو و 1000 میلیارد تومان به اتوبوس اختصاص داده می‌شود.

 

وی در پاسخ به سوالی در مورد اظهارات یکی از اعضای شورامبنی بر بلیت 10 هزار تومانی برای مترو گفت: منظور ایشان قیمت تمام شده بلیت بود نه اینکه از مردم 10 هزار تومان بابت بلیت بگیریم و ما برنامه‌ای برای گران کردن بلیت نداریم.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------