ادامه بارش‌ها در برخی جاده‌های کشور



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, بارش‌ها
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها را تشریح کرد و از ادامه بارش‌ها در برخی محورهای مواصلاتی خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: علیرغم اینکه حجم بارش‌ها در محورهای مواصلاتی کاهش پیدا کرده اما همچنان شاهد بارش در برخی از جاده‌های کشور هستیم، همچنین مه گرفتگی هم در بیشتر محورهای استان خوزستان، محور باغچه-مشهد،‌ سلیمان-مشهد و محدوده گدوک محور سوادکوه مشاهده می‌شود.

 

وی در ادامه نیز از وزش باد شدید و کولاک در محور اسالم-خلخال خبر داد و گفت:‌ اگر بارش برف هم در شرایط محیطی جاده‌هایی که وزش باد شدید در آن‌ها جریان دارد مشاهده شود، کولاک اتفاق می‌افتد و تاکید ما هم بر این است که مسافران در مواقع کولاک به محورها وارد نشوند یا در صورتی که در راه باقی ماندند از نیروهای امدادی کمک بگیرند.

 

 سرهنگ رحمانی با اشاره به ترافیک سنگین و نیمه سنگین در ورودی های شهر تهران نیر گفت: طبق گزارش ها در حال حاضر ترافیک آزادراه قزوین-کرج، کرج-تهران سنگین و در مقاطعی نیمه سنگین است، همچنین ترافیک محورهای پاکدشت-تهران و شهریار تهران هم پر حجم است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------