هوای کرمانشاه در وضعیت هشدار



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,هوای کرمانشاه
معاون نظارت و پایش محیط زیست استان کرمانشاه گفت: هوای شهر کرمانشاه امروز (۶ بهمن) در وضعیت هشدار قرار دارد. 

آذر ولی‌زاده در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به افزایش غلظت ذرات معلق موجود در هوای شهر کرمانشاه، افزود: میانگین شش ساعته (۱۲ شب تا شش صبح امروز) غلظت ذرات معلق هوا به ۳۳۱ میکروگرم بر مترمکعب هوا رسیده که وضعیت هشدار را نشان می‌دهد.

 

وی اظهار کرد: هوای کرمانشاه روز گذشته (جمعه) نیز در وضعیت هشدار قرار داشت و غلظت ذرات معلق موجود در هوا، امروز و خصوصاً اوایل صبح نبست به روز گذشته روندی افزایشی داشته است.

 

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان کرمانشاه ادامه داد: البته هم اکنون روند غلظت مقداری کاهشی است و امیدواریم با شروع بارندگی‌ها از غلظت آلودگی کاسته شود.

 

ولی‌زاده ذرات معلقی که اکنون در هوای شهر کرمانشاه وجود دارد را ریزگردها دانست و تاکید کرد: وارونگی هوا باعث شده این ذرات در جو شهر باقی بماند.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز علاوه بر شهر کرمانشاه، هوای شهر پاوه نیز در وضعیت هشدار قرار دارد و روند غلظت ذرات معلق در این شهر نیز صبح امروز افزایشی بوده است.

 

معاون نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان کرمانشاه با بیان اینکه روز گذشته برخی شهرهای دیگر از جمله قصرشیرین، سرپل‌ذهاب، اسلام آبادغرب و کنگاور نیز افزایش ذرات معلق را داشتند، گفت: غلظت آلودگی در این شهرها امروز کمتر از روز گذشته است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------