ترافیک پرحجم در جاده های استان تهران



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,مسیرها ترافیک
عادل مصدقی: در محورهای تهران به سمت کرج؛ ساوه؛ قم و پاکدشت تردد خودروها پرحجم اما روان است اما در محدوده های عوارضی این مسیرها ترافیک سنگین است. 

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: ترافیک در تمامی محورهای این استان پرحجم و در برخی محورها نیمه سنگین تا سنگین است.

 

عادل مصدقی روز پنجشنبه به ایرنا اظهارداشت: تردد خودروها در مسیرهای تهران به هراز به ویژه محدوده امامزاده هاشم (ع) و مسیر فیروزکوه محدوده گرونه گدوک تردد خودروها به صورت نیمه سنگین تا سنگین است.

 

وی افزود: در محورهای تهران به سمت کرج؛ ساوه؛ قم و پاکدشت تردد خودروها پرحجم اما روان است اما در محدوده های عوارضی این مسیرها ترافیک سنگین است.

 

معاون راهداری استان تهران خاطرنشان کرد: در سایر محورهای ورودی و خروجی استان تهران تردد خودروها به صورت روان و عادی در جریان است.

 

 30 تیم راهداری مشغول روان سازی جادها هستند

 

مصدقی از فعالیت 30 تیم راهداری در راه های استان تهران خبر داد و گفت: با توجه به افزایش حجم زیاد سفر در جاده های این استان به منظور روان سازی و خدمات به مسافران 30 تیم ویژه راهداری در تمامی جاده های استان تهران حضور و مشغول فعالیت هستند.

 

وی، وضعیت جوی استان تهران را صاف و آفتابی اعلام کرد و از رانندگان خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به ویژه رعایت سرعت مطمئنه در جاده ها حرکت کنند.

 

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران همچنین به رانندگان توصیه کرد برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی در جاده های استان های کشور با سامانه 141 تماس حاصل کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------