هشدار مدیریت بحران؛ جنوب ایران مستعد سیل دوباره است



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, سازمان مدیریت بحران
سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: در ارتفاعات استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان بارش برف، لغزندگی جاده‌های کوهستانی، مه‌آلودگی و کاهش دید را شاهد هستیم. هم‌چنین در مناطق جنوبی احتمال جاری شدن سیلاب وجود دارد. 

به گزارش خبرآنلاین، بهنام سعیدی، سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در ارتباط با وضعیت آب و هوای امروز در کشور گفت: در شمال و شمال شرق خوزستان، نیمه جنوبی استان‌های فارس و بوشهر، شمال هرمزگان و جنوب غرب کرمان شاهد رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، آب‌گرفتگی معابر و سیلابی‌ شدن مسیل‌ها هستیم.

 

او افزود: در ارتفاعات استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان بارش برف، لغزندگی جاده‌های کوهستانی، مه‌آلودگی و کاهش دید را شاهد هستیم؛ هم‌چنین توصیه می‌شود هموطنان در مکان‌هایی که بارندگی وجود دارد و مستعد سیلابی شدن است، از نزدیک شدن به مسیل‌ها و رودخانه‌ها جدا خودداری کنند.

 

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در پایان بیان کرد: همچنین لازم است مسافران برای تردد در مناطق برف‌گیر، تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ و لباس گرم را به همراه داشته باشند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------