انتشار جزییات سفرهای خارجی کارکنان شهرداری



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,شهرداری
سامانه شفافیت شهرداری تهران با هدف شفاف‌سازی عملکرد شهرداری تهران در ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ رونمایی شد. 

بعد از انتشار جزییات قراردادهای شهرداری، اطلاعات سفرهای خارجی کارکنان و حقوق مزایای مدیران شهرداری در سامانه شفافیت منتشر شد.

 

به گزارش ایسنا بهاره آروین - عضو شورای شهر تهران - در توئیتی خبر داد که امروز با حضور پیروز حناچی - شهردار تهران - برای نخستین بار اطلاعات سفرهای خارجی مدیران شهری روی وب سایت شفاف در دسترس عموم قرار گرفت.

 

سامانه شفافیت شهرداری تهران با هدف شفاف‌سازی عملکرد شهرداری تهران در ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ رونمایی شد. در گام نخست، جزییات قراردادهای بالای یک میلیارد تومان روی این سامانه قرار گرفت سپس جزییات قراردادهای بالای ۲۵۰ میلیون تومان به آن اضافه شد.

 

به گفته آروین مشخصات همه ۶۵ هزار و ۹۳۰ نفر کارکنان شهرداری تهران، حقوق و مزایای مستمر مدیران شهرداری تهران بر اساس مبلغ درج شده در حکم مدیران و اطلاعات سفرهای خارجی کارکنان شهرداری روی سامانه شفاف به آدرس http://shafaf.tehran.ir در دسترس عموم قرار گرفت.

 

به گزارش شهرنوشت، عملکرد بودجه سال ۱۳۹۶، فهرست اسامی دریافت کنندگان طرح ترافیک خبرنگاری، لایحه بودجه و مصوبه بودجه سال ۱۳۹۷ و لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ اطلاعاتی هستند که در این سایت برای آگاهی شهروندان از آنچه در شهرداری تهران می‌گذرد، منتشر شده است. اقدامی که گام بسیار موثری در رفع زمینه‌های فساد و همین طور شفاف‌سازی دارد. به عقیده کارشناسان شهری هرچند هنوز تا تکمیل نهایی پروژه اتاق شیشه‌ای شهرداری تهران راه کوتاهی باقی مانده است اما همین میزان هم به شفاف سازی عملکردهای مدیران شهری کمک خواهد کرد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------