فراگیری سامانه بارشی در بیشتر مناطق ایران



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,هواشناسی
مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ورد سامانه بارشی جدید، از فعالیت گسترده این سامانه در بیشتر مناطق کشور طی دو روز آینده خبر داد. 

احد وظیفه در گفت‌ و گو با ایسنا با اشاره به اینکه طی ساعات اولیه امروز (۷ اسفند) بارش پراکنده در شمال شرق کشور خواهیم داشت، اظهارکرد: ظهر امروز با ورود سامانه بارشی از شمال غرب و غرب کشور، بارش در این مناطق شروع و به‌تدریج تا دامنه‌های البرز مرکزی و زاگرس جنوبی کشیده خواهد شد.

 

وی افزود: امروز به دلیل پیش‌بینی وزش باد شدید در برخی مناطق جنوب غرب، غرب همچنین شرق کشور احتمال خیزش گرد و خاک وجود دارد. 

 

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه سامانه بارشی فردا و پس‌فردا (۸ و ۹ اسفند)، به‌طور گسترده‌تر در اکثر مناطق کشور باعث بارش می‌شود، اظهار کرد: بارش در استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، بوشهر و غرب و جنوب فارس کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری، شمال خوزستان و لرستان از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

 

به گفته وظیفه، امروز (۷ اسفند)، نواحی مرکز و شرق خلیج فارس و تنگه هرمز و دریای عمان و فردا شمال خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.

 

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در پایان گفت: فردا هوای تهران ابری، در بعضی ساعات بارش باران و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز ۱۴ و ۷ درجه سانتیگراد است. همچنین پس‌فردا (۹ اسفند)،  آسمان تهران نیمه ابری تا قسمتی ابری، در بعضی ساعات همراه با بارش باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.بیشترین و کمترین دمای تهران در روز پنجشنبه ۱۵ و ۵ درجه سانتیگراد خواهد بود.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------