خبر خوش سردار اشتری؛ بخشیدگی و کسرخدمت سربازان مبتکر و نوآور برتر



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, سردار اشتری
فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه سربازان بالاترین سرمایه نیروهای مسلح هستند، گفت: براساس دستورالعمل تقدیر از سربازان برتر و نمونه، سربازانی که ابتکار و نوآوری خاصی داشته باشند بستگی به نوع کار و تأیید ستاد کل نیروهای مسلح ، ماه‌هایی از خدمت آن‌ها بخشیده می‌شود. 

به گزارش خبرآنلاین، سردار حسین اشتری در حاشیه جشنواره جوان سرباز که امروز به میزبانی ناجا در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد، گفت: این روز به یاد شهدای جوان و سرباز که برای امنیت کشور جان خود را از دست دادند پاس داشته می‌شود. همچنین این مراسم با یاد و خاطره رزمندگان دفاع مقدس برگزار می‌شود.

 

او گفت: امروز جمعی از سربازان نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و وزارت دفاع حضور دارند که همواره برای خدمت به مردم و امنیت کشور جانفشانی می‌کنند. در جشنواره «جوان سرباز» که در میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) برگزار شد، از جمعی از سربازان به نمایندگی از آحاد سربازان کشور تقدیر به عمل می‌آید.

 

سردار اشتری گفت: همچنین امروز از خانواده شهدای سرباز که در سال‌های گذشته جان خود را تقدیم نظام کردند تقدیر به عمل می‌آید. همچنین از سربازانی که فعالیت خاص، ابتکار و نوآوری و خلاقیتی داشتند تجلیل می‌شود.

 

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه سربازان بالاترین سرمایه و افتخار نیروهای مسلح هستند، گفت: تلاش می‌کنیم از ظرفیت همه سربازان به بهترین نحو استفاده کنیم. ستاد کل نیروهای مسلح یک دستورالعمل برای تقدیر از سربازان برتر و نمونه دارد که ابتدا یک هدیه اولیه تقدیم می‌شود و همچنین با توجه به نوع نوآوری، ابتکار و خلاقیتی که سرباز داشته و تأثیری که این ابتکار روی روند کاری در کشور و در ستاد کل نیروهای مسلح داشته ماه‌هایی از خدمت آن‌ها بخشیده می‌شود که از سه ماه، ‌شش ماه، یک سال و حتی بیشتر است که بستگی به نوع کار و تأیید ستاد کل نیروهای مسلح دارد.

 

سردار اشتری در پاسخ به پرسشی درباره میزان ارتباط فرماندهی نیروی انتظامی با سربازان کشور گفت: سرکشی به سربازان به طور مرتب در مناطق مختلف کشور صورت می‌گیرد و سعی می‌کنیم از همه ظرفیت این نیروها استفاده کنیم و تا حد ممکن با آن‌ها ارتباط داشته باشیم. من خودم با آن‌ها می‌نشینم و نظرات آن‌ها را می‌شنوم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------