تداوم بارش بهاره در۷ استان کشور



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,هواشناسی
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن پیش‌بینی بارش پراکنده در تعدادی از استان‌ها طی امروز و دو روز آینده (۲۱ تا ۲۳ اردیبهشت) از کاهش کیفیت هوا بر اثر وقوع گرد و خاک در سیستان و بلوچستان خبر داد.

احد وظیفه در گفت‌ و گو با ایسنا اظهارکرد: بنا به تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز (۲۱ اردیبهشت) رگبار پراکنده، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید در خراسان شمالی، شرق سمنان، ارتفاعات گلستان، نیمه شمالی خراسان رضوی، بخش‌هایی از استان کرمان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی پیش‌بینی می‌شود.

 

وی ادامه داد: فردا (۲۲ اردیبهشت) بارش پراکنده در نوار شمالی کشور در شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، اردبیل، و دامنه‌های شمالی البرز مرکزی و شمال خراسان رضوی همچنین در ساعات بعدازظهر برای استان‌های اصفهان، یزد و کرمان پیش بینی می‌شود.

 

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: پس‌فردا (۲۳ اردیبهشت) در دامنه‌های البرز مرکزی در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران، سمنان و دامنه‌های زاگرس مرکزی در استان‌های قم، مرکزی، اصفهان، چهار محال و بختیاری، شرق کهگیلویه و بویر احمد، شمال فارس و دامنه زاگرس جنوبی در استان‌های کرمان، شمال هرمزگان، و در استان سیستان و بلوچستان و یزد رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

 

وظیفه با اشاره به اینکه فردا و پس‌فردا (۲۲ و ۲۳ اردیبهشت) به علت وزش باد شدید در شمال سیستان و بلوچستان پدیده خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نخواهد بود، گفت: طی دو روز آینده به دلیل وزش باد شدید مرکز و شرق خلیج فارس و غرب تنگه هرمز مواج خواهد بود.

 

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان گفت: فردا (22 اردیبهشت) آسمان تهران صاف تا کمی ابری و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز ۲۸ و ۱۸ درجه سانتیگراد است. پس‌فردا (۲۳ اردیبهشت) آسمان پایتخت کمی ابری، در بعدازظهر همراه با افزایش ابر و گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران در روز دوشنبه ۲۸ و ۱۸ درجه سانتیگراد خواهد بود.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------