اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده های مازندران



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,محدودیت‌های ترافیکی
رئیس پلیس راه استان مازندران از ایجاد محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در محورهای مواصلاتی استان خبر داد . 

به گزارش ایسنا، علیرضا قدمی گفت: به منظور افزایش ایمنی ،ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه تمهیدات ترافیکی در محورهای مواصلاتی و راه های استان به اجرا در خواهد آمد .

 

وی با اشاره به محدودیت تردد موتورسیکلت در محورهای مواصلاتی استان، افزود: به غیر از موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک، تردد موتور سیکلت از روز چهارشنبه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 28 اردیبهشت ماه از محورهای کرج- چالوس، هراز و فیروزکوه ممنوع است.

 

رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به ممنوعیت تردد انواع تریلر،کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 3 بعد از ظهر تا ساعت 24 روز جمعه 27 اردیبهشت ماه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

 

قدمی از ممنوعیت تردد تمامی تریلرها در محور هراز خبر داد و گفت: تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا 24 روزهای پنج شنبه و جمعه 26 و 27 اردیبهشت ماه از این محور ممنوع است.

 

وی در ادامه تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 5 بعد از ظهر تا ساعت 24 روز جمعه 27 اردیبهشت ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 7 بعد از ظهر تا ساعت 24 همان روز با اعلام ماموران پلیس راه در محل، از آب اسک به رودهن(محدوده مشاء) به صورت یک طرفه خواهد بود.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------