ادامه بارش‌ها در کشور تا آخر هفته؛ ورود سامانه جدید به کشور



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,هواشناسی
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: تا آخر این هفته بارش‌ها در نقاط مختلف کشور با شدت و ضعف ادامه دارد که در برخی موارد با رگبار و رعد و برق همراه خواهد بود و چهارشنبه سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می‌شود.

 کبری رفیعی روز دوشنبه در گفت و گو با  ایرنا افزود: طی ۲۴ ساعت آینده در استان های سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و جنوب کرمان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهیم داشت.

 

وی اظهار داشت: فردا استان‌های کردستان، کرمانشاه و جنوب آذربایجان غربی بارش پراکنده رخ می‌دهد و روز سه شنبه تا چهارشنبه بیشتر مناطق کشور جوی آرام  خواهند داشت اما از بعدازظهر چهارشنبه سامانه بارشی جدیدی از غرب وارد کشور می‌شود که مناطقی از شمال غرب، غرب، بخش‌هایی از جنوب غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و البرز مرکزی بارش برف و باران و وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد.

 

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: همچنین در مناطق جنوبی بارش باران گاهی همراه با رعد و برق پیش بینی شده است، پنجشنبه در بیشتر مناطق کشور به جز بخش‌هایی از مرکز و جنوب غرب بارش‌ها ادامه دارد.

 

رفیعی افزود: جمعه در جنوب و جنوب شرق بارش‌ها شدت خواهد داشت و سواحل خزر، شمال غرب، بخش‌هایی از کرمانشاه و کردستان بارش پراکنده برف و باران رخ خواهد داد.

 

به گفته وی، دو روز آینده خلیج فارس و غرب تنگه هرمز مواج خواهد بود.

 

کاهش کمینه دما در تهران

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز آسمان تهران صاف است، کمینه دمای امروز تهران ۱ درجه زیر صفر بود که فردا به ۲ درجه زیر صفر خواهد رسید، بیشینه دمای امروز پایتخت ۸ درجه بالای صفر خواهد شد.

 

رفیعی گفت: زنجان با دمای ۱۰ درجه زیر صفر و بندرعباس ۲۵ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط کشور در ۲ ساعت گذشته بودند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------