تهران و البرز در محدودیت تردد خودروها یک استان لحاظ شده‌اند



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,تهران و البرز
استاندار تهران با اشاره به اجرای طرح محدودیت تردد گفت: بر اساس ابلاغ وزارت کشور تردد خودروهای پلاک تهران و البرز در دو استان بلامانع است.  

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی روز یکشنبه با اشاره به اثرات طرح محدودیت تردد اظهارداشت: این طرح اثرگذاری موثری در کاهش ترددها در استان تهران داشته است.

 

وی ادامه داد: در استان تهران به صورت ابتکاری با هماهنگی راهور و نیروی انتظامی تهران بزرگ و همچنین نیروی انتظامی شرق و غرب استان پیامک مربوط به محدودیت تردد به مالکان خودروها و به همین نسبت به اصناف ارسال می شود تا اطلاع رسانی به درستی انجام شود.

 

استاندار تهران گفت: با توجه به پیوستگی جغرافیایی و فعالیتی بین استان تهران و استان البرز این طرح در محدوده دو استان یکپارچه دیده شده، از این رو برای تردد خودروهای البرز در استان تهران مشکلی وجود ندارد و پیشنهاد می شود در استان البرز نیز این امکان فراهم شود.

 

محسنی بندپی در ادامه با اشاره به موافقت وزارت کشور با این پیشنهاد تاکید کرد: بر اساس ابلاغ وزارت کشور تردد خودروهای پلاک استان تهران و البرز در دو استان بلامانع است، از این رو با این ابلاغ زمینه تسهیل شرایط رفت و آمد بین دو استان فراهم می شود.

 

بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، رانندگان که اصرار به ورود به شهر جدید غیر محل سکونت خود دارد، به ۵۰۰ هزار تومان جریمه نقدی و یک ماه توقیف خودرو محکوم می شوند.

 

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده وزارت بهداشت از ظهر دیروز تا امروز ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۹۰۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران شناسایی شده بر اثر این بیماری به ۳۸ هزار و ۳۰۹ مورد رسید.

 

همچنین ۲۶۴۰ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۲ هزار و ۳۹۱ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------