پیش بینی ۳ روز بارانی برای برخی استان‌ها



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,هواشناسی
سازمان هواشناسی با پیش بینی بارش باران و وزش باد شدید طی امروز تا جمعه در برخی استان‌ها اعلام کرد: اوایل هفته آینده جو آرامی برای کشور پیش بینی می‌شود.

به گزارش تسنیم، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز و فردا در برخی مناطق شمال غرب کشور و سواحل دریای خزر، رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در جنوب سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز، تهران، سمنان، مازندران و کرمان افزایش ابر، رگبار پراکنده باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

 

این شرایط با احتمال کمتر در ارتفاعات زاگرس شمالی و مرکزی نیز دور از انتظار نخواهد بود. طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه در منطقه زابل در برخی ساعات زش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می‌شود.

 

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی جمعه در مناطق شمالی استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل رگبار، رعدوبرق و گاهی وزش باد شدید پیش بینی شده است.

 

در بعدازظهر و اوایل شب جمعه با افزایش سرعت باد در غرب و جنوب غرب کشور احتمال رخداد باد و گردوخاک در جنوب غرب پیش بینی شده و طی همین مدت خلیج‌فارس مواج پیش بینی می‌شود. همچنین روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده در اکثر مناطق کشور جو آرام و در نیمه شرقی کشور همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------