اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی در تعطیلات



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,محدودیت‌های ترافیکی
مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام افزایش تردد بین استانی در شبانه روز گذشته، محدودیت‌های ترافیکی سه‌شنبه ۲۷ خرداد ماه تا روز یکشنبه ۱ تیرماه را اعلام‌کرد.

به گزارش ایرنا بر این اساس تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز ۲۷ خرداد تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۳۱ خرداد از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

 

در محور کندوان نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ امروز  ۲۷خرداد تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای قطعه یک آزادراه تهران - شمال ممنوع خواهد بود.

 

همچنین در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ سه شنبه ۲۷ خرداد تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.

 

در محور هراز نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای جمعه و شنبه ۳۰ و۳۱ تا ساعت ۲ بامداد روزهای شنبه و یکشنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۵ روزهای جمعه و تا ساعت ۲ بامداد روز بعد و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء ) بصورت یکطرفه خواهد بود.

مرکز مدیریت راه‌ها خبر داده است که در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت‌های مقطعی از مسیر شمال به جنوب و یا جنوب به شمال محور های هراز و کرج - چالوس اعمال خواهد شد.

 

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه تا ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه بعد از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران – شمال  به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.

 

آخرین وضعیت جاده‌های شمالی از تردد روان در جاده‌های هراز،چالوس، فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت مسیر رفت وبرگشت خبر می‌دهد.همچنین جاده‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی گزارش شده است.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر جاده‌ها نیز از ترافیک سنگین در آزدراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل محمدشهر تا پل کلاک خبر می‌دهد.

 

در شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲هزارو۲۴۷ ترددشمار فعال در جاده‌های برون‌شهری ، نسبت به روز قبل ۱.۷ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۶.۵ درصد بوده و اوج تردد بین ساعت ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسبتری را برای سفر انتخاب کنند. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------