پیش بینی رگبار ۴ روزه باران در برخی استان‌ها/ شمال شرق ۸ درجه گرم می‌شود



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,هواشناسی
سازمان هواشناسی با پیش بینی بارش رگبار ۴ روزه باران در برخی استان‌ها از افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دما در شمال شرق کشور خبر داد. 

به گزارش تسنیم، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی 2 روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان، هرمزگان، ارتفاعات جنوب کرمان، شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل در ساعات بعدازظهر رشد ابر، رگبار پراکنده، وزش باد شدید و گاهی رعدوبرق پیش بینی شده است.

 

در روزهای دوشنبه و سه شنبه فقط در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل بارش پراکنده پیش بینی شده و در سایر مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود.

 

امروز و فردا در استان‌های ساحلی دریای خزر و شمال شرق کشور وزش باد شدید جنوبی همراه با افزایش دما پیش بینی شده که بیشترین افزایش دما در شمال شرق کشور 5 تا 8 درجه پیش بینی می‌شود.

 

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی طی امروز، فردا و دوشنبه در استان‌های تهران، البرز، قزوین، زنجان، قم، مرکزی، جنوب سمنان، شمال اصفهان، شرق یزد، خراسان جنوبی، کرمانشاه، ایلام و خوزستان در برخی ساعات وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می‌شود که در جنوب غرب کشور وقوع پدیده گردوخاک دور از انتظار نیست.

 

همچنین از اواخر وقت فردا و طی روزهای دوشنبه و سه شنبه خلیج‌فارس و امروز و فردا سواحل غربی و مرکزی دریای خزر مواج پیش بینی شده است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------