سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ از شهریورماه آغاز می شود



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,سال تحصیلی
با مجوز ستاد ملی مبارزه با کرونا آغاز سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ و فعالیت های آموزشی از ۱۵ شهریور ماه آغاز خواهد شد. 

به گزارش مهر، از اوایل سال با توجه به بیان این احتمال که سال تحصیلی آینده ممکن است با شروع موج دوم شیوع کرونا در کشور همراه باشد و با شیوع آنفلوآنزا نیز همراه باشد و همین مساله آموزش را تحت تاثیر قرار دهد، این احتمال مطرح شد که سال تحصیلی آینده زودتر از مهرماه کار خود را آغاز کند. هر چند همواره مسئولان آموزش و پرورش اعلام کردند برای بازگشایی مدارس هنوز تصمیمی اتخاذ نشده است که در مهرماه خواهد بود یا شهریور اما امروز در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا که به ریاست رئیس جمهور برگزار شد، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور با اعلام اینکه در این جلسه موافقت شد تا آموزش مدارس از ۱۵ شهریور ماه آغاز شود، مهر تاییدی بر سناریوی آغاز زودهنگام سال تحصیلی آتی رقم خورد.

 

رئیس جمهور در این جلسه در خصوص بخش آموزش و تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا در این خصوص گفت: بر اساس تصمیم گیری ها، فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها از ۱۵ شهریور آغاز می‌شود.

 

وی اعلام کرد: دست آموزش و پرورش باز است تا جاهایی اگر نیاز بود اول شهریور نیز مدارس آغاز به کار کند. مبنا را می گذاریم ۱۵ شهریور اما دست آموزش و پرورش باز است تا بنا به شرایط استان ها پیش از آن هم در شهریور ماه سال تحصیلی و آموزش را آغاز کند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------