بارش باران و وزش باد در استان‌های شمالی/ وزش باد شدید و گرد و خاک در منطقه زابل



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, هواشناسی
کارشناس سازمان هواشناسی آخرین وضعیت جوی کشور را برای روزهای آینده تشریح کرد و از بارش باران و وزش باد در استان های شمالی خبر داد. 

به گزارش ایلنا، کبری رفیعی گفت: طی امروز و فردا در برخی از ساعات در استان‌های ساحلی کشور بارش باران همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

 

وی ادامه داد: در برخی از استان‌های واقع در شمال غرب کشور، ارتفاعات البرز مرکزی، شمال و شرق هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان در ساعات بعد از ظهر بارش باران رخ می‌دهد.

 

این کارشناس سازمان هواشناسی گفت: فردا پنجشنبه علاوه بر این مناطق در ارتفاعات خراسان شمالی و ارتفاعات شمالی خراسان رضوی بارش‌های رگباری اتفاق می‌افتد.

 

رفیعی افزود: طی امروز و فردا در برخی مناطق شمال شرق کشور و همچنین استان‌های سمنان، قم، قزوین، البرز، تهران، شرق استان‌های اصفهان و یزد در ساعات بعد از ظهر وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

 

وی اظهار کرد: بعد از ظهر جمعه و روز شنبه درارتفاعات البرز مرکزی، ارتفاعات هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان و بعد از ظهر روز یکشنبه نیز در ارتفاعات شمال غرب کشور بارش‌های رگباری و پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.

 

این کارشناس سازمان هواشناسی عنوان کرد:  پدیده غالب طی پنج روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک خواهد بود.

 

رفیعی گفت: تهران در بعد از ظهر با افزایش ابر و وزش باد همرا است و گاهی هم وزش باد شدید خواهد شد و همچنین احتمال باد و گرد و خاک وجود دارد. حداکثر دمای پایتخت ۳۶ و حداقل دمای آن ۲۲ درجه بالای صفر پیش بینی می‌شود.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------