فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی مرداد ۹۹



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,
سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی،کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه‌ها، دیپلم و زیردیپلم که دارای برگ آماده به خدمت پایه خدمتی مرداد ماه سال ۹۹ هستند را به خدمت سربازی فراخواند. 

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ مرداد ماه سال ۱۳۹۹ دریافت کرده اند،می بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) ، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج درآن اقدام کنند.

 

در این اطلاعیه آمده است،کلیه مشمولان دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی ،دیپلم و زیردیپلم می بایست در تاریخ ،ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده ، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

 

لازم به ذکر است: در این دوره از اعزام به خدمت نیز همانند دوره قبل برای حفظ سلامت مشمولان،تاریخ اعزام به خدمت مشمولان معاف از رزمی که مبتلا به بیماری های مزمن آسمی، قلبی و عروقی، خونی، گوارشی و عفونی هستند، تمدید شده و این دسته از مشمولان نیاز به مراجعه حضوری ندارند.

 

شایان ذکر است: این دسته از مشمولان می بایست به همراه برگ معرفی نامه مشمولان که از طریق یکی از دفاتر(پلیس+۱۰) دریافت کرده اند ، به نزدیک ترین مرکز بهداشت محل سکونت خود جهت معاینه در خصوص ویروس کرونا مراجعه و درصورت تایید سلامتی آنان در این زمینه،برگ محل مراجعه ممهور به مهرتایید مرکز بهداشت را به همراه داشته باشند.

 

در این اطلاعیه آمده است، برای پیشگیری از بروز و شیوع بیماری کرونا،مشمولان اعزامی دوباره در روزاعزام توسط وظیفه عمومی استان ها و مراکز آموزش نیروهای مسلح مورد معاینه قرار می گیرند.

 

سازمان وظیفه عمومی ناجا تاکید کرد،عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده،غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی،محرومیت های اجتماعی را برای آنان در برخواهد داشت.

 

درادامه اطلاعیه متذکرشده است، متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان به نشانیkhabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------