پیش بینی رگبار باران در 12 استان تا آخر هفته/ هوای شمال خنک می شود



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,هواشناسی
سازمان هواشناسی با پیش بینی بارش پراکنده باران در ۱۲ استان تا آخر هفته از کاهش ۶ درجه ای دما در نوار ساحلی دریای خزر خبر داد. 

به گزارش تسنیم، بر اساس نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز برای جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات اردبیل، قزوین، البرز، تهران و ارتفاعات زاگرس مرکزی رشد ابر گاهی همراه با بارش های پراکنده پیش بینی شده است.

 

در ساعات بعدازظهر و اوایل شب فردا سه شنبه در شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی و اردبیل افزایش ابر، وزش باد، بارش پراکنده و گاهی رعدوبرق پیش بینی شده است.

 

روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در شمال غرب، سواحل دریای خزر و ارتفاعات زنجان، قزوین، البرز و تهران رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود و طی این دو روز دریای خزر مواج خواهد بود. ضمن این که کاهش دمای 4 تا 6 دجه ای در سواحل دریای خزر روی می دهد.

 

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روز جمعه برای نوار شمالی کشور افزایش ابر و بارش های پراکنده پیش بینی می شود.

 

از امروز تا آخر هفته در ساعات بعدازظهر در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان افزایش ابر، وزش باد شدید موقتی و گاهی رعدوبرق پیش بینی شده است. در همین مدت در شرق کشور به ویژه ر منطقه زابل وزش باد شدید گاهی همراه با گردوخاک خواهد بود و شرق دریای عمان نیز مواج پیش بینی می شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------