افزایش ۴ تا ۶ درجه‌ای دمای هوا در نوار شمالی کشور



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,هواشناسی
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش باران در برخی نقاط کشور طی سه روز آینده، گفت: از روز جمعه (۳ مرداد) دمای هوا در نوار شمالی بین ۴ تا ۶ درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد. 

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: امروز (۱ مرداد) در برخی مناطق استان های اردبیل، سواحل دریای خزر، شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات شرقی هرمزگان بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

 

وی ادامه داد: طی روزهای پنجشنبه تا شنبه (۲ تا ۴ مرداد) در برخی نقاط استان‌های ساحلی خزر بارندگی و دراستان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و خراسان شمالی در برخی ساعات وقوع رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد دور از انتظار نیست.

 

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: فردا (۲ مرداد) در جنوب سیستان و بلوچستان، برخی مناطق هرمزگان و جنوب فارس و طی روز شنبه (۴ مرداد) در ارتفاعات البرز مرکزی در استان های سمنان، تهران و ارتفاعات چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد نیز رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.

 

وی با اشاره به اینکه طی روز یکشنبه (۵ مرداد) هوای بیشتر مناطق کشور صاف پیش بینی می شود، گفت: طی روزهای جمعه تا یکشنبه (۳ تا ۵ مرداد) دمای هوا در نوار شمالی کشور بین ۴ تا ۶ درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد همچنین طی دو روز آینده در اواخر وقت در سواحل دریای خزر وزش باد شدید خواهیم داشت و دریا مواج می شود.

 

به گفته ضیاییان طی فردا و پس فردا (۲ و ۳ مرداد) شرق دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شود و در شرق کشور به ویژه منطقه زابل تا پایان هفته وزش باد شدید گاهی همراه با خیزش گرد و خاک خواهیم داشت.

 

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده تصریح کرد: آسمان تهران فردا (۲ مرداد) کمی ابری تا نیمه ابری در بعد ازظهر همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد و روز جمعه (۳ مرداد) صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------