تداوم بارش باران تا آخر هفته/ تشدید بارش‌ها و کاهش دما در شمال



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,هواشناسی
سازمان هواشناسی از تداوم رگبار باران،‌رعدوبرق و وزش باد تا آخر هفته دربرخی استان‌ها و تشدید بارش و کاهش دما در استان‌های شمالی خبر داد. 

به گزارش تسنیم، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در برخی مناطق استان‌های ساحلی دریای خزر،‌ ارتفاعات مناطق البرز مرکزی،‌زاگرس مرکزی و جنوبی،‌خراسان شمالی،‌ برخی مناطق استان‌های واقع در شمال غرب،‌جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات  هرمزگان رگبار باران،‌وزش باد شدید موقتی و گاهی رعدوبرق پیش بینی شده است.

 

فردا و روز سه شنبه این وضعیت در ارتفاعات مناطق البرز مرکزی،‌زاگرس مرکزی،‌خراسان شمالی، جنوب سیستان و بلوچستان،‌ هرمزگان و جنوب فارس،‌ روز چهارشنبه در برخی مناطق شمال غرب،‌ سواحل دریای خزر، ‌ارتفاعات البرز مرکزی  و روز پنجشنبه در شمال غرب،  سواحل شمالی،‌شمال شرق، دامنه‌های جنوبی البرز و ارتفاعات زاگرس مرکزی پیش بینی می‌شود.

 

از اواخر وقت چهارشنبه و روز پنجشنبه کاهش دما در نوار شمالی کشور و تشدید بارش باران و وزش باد در استان‌های ساحلی دریای خزر پیش بینی شده است. طی روزهای آینده وزش باد شدید در خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل ادامه خواهد داشت و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه احتمال وقوع توفان گردوخاک در این منطقه وجود دارد.

 

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از فردا تا آخر هفته در استان‌های غربی و جنوب غربی افزایش نسبی دما روی می‌دهد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------