اعمال محدودیت‌های تردد از امروز تا شنبه در جاده‌های کشور



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,
سرهنگ شرافتی درباره جزئیات اعمال محدودیت‌های تردد از امروز چهارشنبه ۱۲ شهریور تا شنبه ۱۵ شهریور ماه در جاده‌های کشور، توضیحاتی داد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛سرهنگ ایوب شرافتی جانشین رئیس پلیس راه ناجا درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی از چهارشنبه ۱۲ شهریور ماه تا شنبه ۱۵ شهریور ماه در محورهای کشور، اظهار کرد: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۱۲ شهریور ماه تا ساعت ۶ روز شنبه ۱۵ شهریور از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

 

جانشین رئیس پلیس راه ناجا افزود: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک مانعی ندارد.

 

او با اشاره به تردد خودروهای سواری در محور کندوان، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ روز جمعه ۱۴ شهریور از کرج و ابتدای آزاد راه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ الی ۲۴ روز جمعه مورخ ۱۴ شهریور از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه است.

 

سرهنگ شرافتی با اشاره به تردد در محور هراز بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ روز جمعه ۱۴ شهریور از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ الی ۲۴ روز جمعه ۱۴ شهریور ماه از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه می‌شود.

 

جانشین رئیس پلیس راه ناجا افزود: البته اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌شود.

 

او با اشاره به تردد وسایل نقلیه سنگین به استثناء حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی، گفت: در محور کندوان تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

 

سرهنگ شرافتی بیان کرد: در محور هراز تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع است.

 

جانشین رئیس پلیس راه ناجا افزود: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه ۱۲ شهریور و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ‌های ۹۹/۰۶/۱۳ و ۹۹/۰۶/۱۴ از محور هراز ممنوع است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------