پیش بینی بارش باران در 16 استان/هوا 6 درجه سرد می‌شود



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, هواشناسی
سازمان هواشناسی با پیش بینی بارش باران در ۱۶ استان از امروز تا شنبه هفته آینده از کاهش ۴ تا ۶ درجه‌ای دما در نوار شمالی خبر داد. 

به گزارش تسنیم، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، برخی مناطق خراسان شمالی، شمال غرب خراسان رضوی و شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان  شرقی و اردبیل در بعدازظهر و اوایل شب در جنوب غرب اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، برخی مناطق چهارمحال و بختیاری، فارس، غرب هرمزگان و ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های البرز، تهران و سمنان رگبار باران ،گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

 

فردا مازندران و شمال اردبیل و در بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های البرز، تهران و سمنان، غرب اصفهان،‌چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، شمال و غرب هرمزگان رگبار باران، وزش باد شدید موقتی و رعدوبرق پیش بینی شده است.

 

این شرایط طی جمعه تا شنبه برای سواحل غرب دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی، زاگرس مرکزی و جنوبی پیش بینی می‌شود. امروز همچنین دریای خزر مواج و متلاطم پیش بینی شده و از امروز تا پنجشنبه در نوار شمالی کشور کاهش 4 تا 6 درجه‌ای دما روی می‌دهد.

 

امروز در ساعات بعدازظهر و شب در آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام، زنجان، قزوین، البرز، تهران، قم، سمنان، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال اصفهان سرعت وزش باد افزایش می یابد و در برخی ساعات وزش باد شدید می شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------