ترافیک در مسیرهای ورودی به سمت تهران سنگین است



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,ترافیک
مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌و نقل جاده‌ای کشور از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران و جاده شهریار – تهران خبر داد. 

به گزارش ایرنا، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲هزار۲۲۶ ترددشمار فعال در جاده‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۱.۲ درصد کاهش تردد ثبت شده است.

 

 سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۴ درصد، اوج تردد بین ساعت ۱۹ تا ۲۰ و کمترین تردد بین ساعت ۴ تا ۵ انجام شده است که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعت مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

 

آخرین وضعیت جاده‌های شمالی نیز از تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت خبر می‌دهد.

 

همچنین جاده‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی گزارش شده است.

 

آخرین وضعیت ترافیکی سایر جاده‌ها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و ترافیک سنگین در محور شهریار – تهران محدوده شهر قدس خبر می‌دهد.

 

این مرکز هم چنین اعلام کرد: به‌ دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت و لکه‌گیری از کیلومتر ۷۵ تا۹۸ جاده هراز (حد فاصل آب اسک تا منظریه)، واقع دراستان مازندران، از تاریخ ۲۳ شهریورتا ۲۶ آذر، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

 

 براساس اطلاعیه مرکزمدیریت اطلاعات راه‌ها از ساعت ۱۲  تا ۱۸ روزهای شنبه و هم‌چنین از ساعت ۷  تا ۱۸  روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه و از ساعت ۷ تا ۱۲ روزهای چهارشنبه هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، این محدودیت اعمال می‌شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------