لیست املاک واگذارشده شهرداری محرمانه نیست و باید منتشر شود



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,شهرداری
معاون نظارت شورای شهر تهران در مورد انتشار لیست املاک واگذار شده شهرداری به غیر،‌توضیحاتی را ارائه کرد. 

 افشین حبیب زاده در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه تقریبا لیست املاک شهرداری تهران که به افراد غیر واگذار شده از سوی سازمان املاک شهرداری تهران آماده شده است، گفت: بعد از آغاز شورای شهر پنجم اعضای شورا یک مصوبه ای داشتند که بر اساس آن شهرداری ملزم شد که لیست املاکی که حق بهره برداری از آن را به غیر واگذار کرده تهیه کند که حالا پس از گذشت سه سال این لیست نهایی شده است.

 

وی با بیان اینکه چندی پیش معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری به عنوان دبیر کمیته املاک شهرداری ، گزارشی از وضعیت املاک ارائه کرد، گفت: در آن جلسه تقریبا همه اعضای شورا تاکید داشتند که این لیست در راستای شفافیت منتشر شود.

 

حبیب زاده با بیان اینکه در این لیست تعداد املاک واگذار شده به غیر، املاک در اختیار شهرداری، املاک تخلیه شده، املاکی که پرونده آن به دادگاه ارجاع شده است مشخص شده، گفت: این لیست مهر محرمانگی ندارد و انتشار آن بر خلاف ضوابط نیست. چرا که اصلا محرمانه نیست و من به شخصه معتقدم که باید این لیست منتشر شود.

 

وی در پاسخ به این سوال که نظر مابقی اعضای شورای شهر چیست؟ گفت: تا کنون هیچ یک از اعضای شورا در مورد عدم انتشار این لیست اظهارنظر نکرده و همگی موافق انتشار آن هستند. چرا که هم اطلاعات محرمانه نیست و هم در راستای شفافیت مردم پایتخت باید در جریان امورات قرار گیرند.

 

به گفته حبیب زاده ،‌لیست املاک تقریبا نهایی شده است و به نظر می رسد که اعضا برای اخذ تصمیم نهایی درباره انتشار اطلاعات املاک، منتظر نهایی شدن هستند اما دقت داشته باشید که بخش اعظمی از این املاک در راستای اهداف فرهنگی شهرداری در اختیار معاونت فرهنگی و اجتماعی و سازمان های زیرمجموعه قرار دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------