حق شناس: شهردار تهران در بحث تعیین تکلیف بازپس‌گیری املاک کم کاری کرده است



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, حق شناس
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در بحث تعیین تکلیف باز پس گیری املاک، کم کاری از شهردار و همکاران وی بوده و نمی توانیم تقصیر را بر گردن مدیریت های قبلی بیندازیم.

به گزارش مهر، محمد جواد حق شناس در دویست و چهل و یکمین جلسه شورای شهر و در جریان بررسی گزارش حسابرس رسمی شورا در خصوص حسابرسی سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران برای سال مالی ۱۳۹۳، گفت: در ابتدا می‌خواهم بگویم که طرف تذکر این امر کجاست؟ در حالی که ما شاهد هستیم که بحث تعیین تکلیف باز پس گیری املاک مدت‌ها دغدغه اعضای شورا به خصوص آقای میر لوحی بوده اما با گذشت سه سال از شورای پنجم تازه اکنون شاهد آمدن لایحه در خصوص تعیین تکلیف املاک هستیم. در حالی که در اینجا گلایه دقیقاً به شخص خود شهردار محترم بر می‌گردد.

 

حق شناس افزود: اگر سال اول یا ۶ ماهه اول بود ما می‌توانستیم از مدیریت قبلی گلایه کنیم اما امروز که سه سال گذشته باید به چه کسی اعتراض کنیم. آیا کسی از ما این فرافکنی را می‌پذیرد!؟ غیر از این است که آقای شهردار و همکارانشان کم کاری کردند.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تصریح کرد: شهرداری موظف است تمام خاطیان این امر را مورد تعقیب قضایی قرار دهد. مطمئن باشید از جمع اعضای شورا هیچکس هم مخالفت نمی‌کند، باید بپذیریم که مسئولیت این امر با خودمان بوده و کمک کاری کردیم. ما باید به خودمان مراجعه کنیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------