آغاز اعمال محدودیت مشاغل در ۱۱ شهر استان اصفهان به مدت یک ماه



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, محدودیت مشاغل
سخنگوی ستاد مقابله با کرونای اصفهان گفت: از امروز اعمال محدودیت مشاغل در گروه های دو، سه و چهار در ۱۱ شهر استان اصفهان به مدت یک ماه اجرایی می شود و احتمال تمدید نیز وجود دارد.

حجت الله غلامی در گفت و گو با مهر از اعمال محدودیت یک ماهه به علت شیوع کرونا در ۱۱ شهر استان اصفهان خبر داد و اظهار داشت: محدودیت‌های جدید کرونایی از بیستم آبان ماه به مدت یک ماه در ۱۱ شهر استان اصفهان اجرا می‌شود.

 

وی افزود: از امروز فعالیت گروه‌های شغلی دو، سه و چهار در شهرهای نجف آباد، خمینی شهر، شاهین شهر، لنجان، فلاورجان، شهرضا، مبارکه، سمیرم، خوانسار، اردستان و کاشان از ساعت ۱۸ به مدت یک ماه ممنوع خواهد شد و بازرسان مراکز بهداشت و درمان، صمت، اتاق اصناف، تعزیرات و شهرداری‌ها با محوریت بازرسی اصناف استان اصفهان بر این طرح نظارت خواهند داشت.

 

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا بیان داشت: متصدیان واحدهای صنفی که این مصوبه را رعایت نکنند متخلف شناخته شده و مشمول اعمال قانون پلمب خواهند شد و بعد از پایان طرح نیز به مدت یک ماه پلمب واحد صنفی آنها بدون جریمه نقدی ادامه خواهد داشت.

 

وی اضافه کرد: فعالیت گروه‌های دو، سه و چهار در هشت شهر استان اصفهان تا ۲۳ آبان ماه محدود شده بود و تنها گروه یک که شامل مایحتاج زیستی شهروندان هستند اجازه فعالیت داشتند که کماکان به مدت یک ماه دیگر این محدودیت‌ها تداوم خواهد داشت.

 

غلامی محدودیت تردد شهری در اصفهان در حال حاضر را منتفی دانست و اظهار داشت: این طرح در ستاد ملی کرونا در حال بررسی است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------