فاجعه کرونایی ۹۹/۹/۹ رخ خواهد داد؟



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,
امان از این تاریخ لاکچری که از 8/8/88 در کشور مد شد و حالا بعد از 10 سال همچنان گریبانگیر خانواده های زیادی است. 

البته در این میان برخی هم با دامن زدن به لاکچری بودن این گونه تاریخ ها به فکر منافع مالی و سود بیشتر خود هستند. با این حال در این روزهای کرونایی که به دستور ستاد مقابله با کرونا تالارهای پذیرایی و رستوران‌ها از برگزاری مراسم و ارائه خدمات به مهمانان منع شده‌اند هر چه به تاریخ 9/9/99 نزدیک تر می شویم از قانون شکنی برخی سالن های عقد و تالارهای پذیرایی هم خبرهای بیشتری به گوش می رسد.

 

این روزها در فضای اینستاگرام برخی از این سالن ها با نوشته هایی چون «دفتر ازدواج و عقد با دو سالن متفاوت» یا «برگزاری خاص ترین مراسم عقد همراه با آتلیه اختصاصی و پذیرایی ناهار و شام» در حال تبلیغ هستند و مبالغ بالایی را هم برای رزرو 9/9/99 از مشتریان خود می گیرند.

 

البته برخی هم که سالن را در این تاریخ واگذار کرده اند می نویسند با ما می توانید عقدتان را در 9/9/99 ثبت کنید و یک روز بعد در سالن ما جشن بگیرید اما این پایان ماجرا نیست و خانواده ها تنها برای شروع زندگی به دنبال تاریخ رند نیستند بلکه تجربه سال پیش در تاریخ 8/8/98 نشان می دهد که 9/9/99 که از تاریخ سال قبل هم رندتر است باعث هجوم بسیاری از مادران برای زایمان خواهد شد.

 

 خراسان 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------