اقدام غیراصولی باغ وحش ارم، علت اصلی مرگ ماده ببر سفید



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,باغ وحش ارم
رئیس اداره حیات وحش استان تهران ، باغ وحش ارم گفت: دلیل اصلی اختلاف این دو پلنگ نشستن نرها در کنار یک پلنگ سفید است. این منجر به مرگ ملکه شد. 

با توجه به ESA روز جمعه (5 دسامبر) اوایل همان روز خبر انقراض یک ببر سفید ماده و درگیری با یک ببر نر در رسانه ها منتشر شد. به گفته باغ وحش ارم ، پلنگ نر یکشنبه ، 26 دسامبر ، حصار نزدیک مالک مالک را شکست و وارد باغ وحش شد. در همین حال ، برخی از کارشناسان پیشنهاد کرده اند باغ وحش ارم سعی کرده است یک ماده نر و یک ببر ماده را جفت کند ، یک خطای انسانی رخ داده و حصار بین دو اردوگاه به درستی بسته نشده است یا مشکلی در حصار وجود دارد. .د

 

محمد کرمی 9 روز بعد از این اتفاق افتاد در مصاحبه با دانا نیوز وی با بیان اینکه دو عامل اصلی مرگ و میر پلنگ سفید ایرام وجود دارد ، خاطرنشان کرد: سازمان حیوان باید مرگ پلنگ سفید ارام را براساس مطالعات و آزمایشات گزارش کند ، اما هنوز نتایج مطالعه و علت مرگ پلنگ مشخص نشده است.

 

وی ادامه داد: سازمان حفاظت محیط زیست استان تهران تحقیقات مقدماتی را در مورد علت مرگ پلنگ سفید ایرام انجام داده و آن را سهل انگاری یا عمدی دانست.

 

به گفته کرمی ، مرگ ببر سفید ایرام به دلیل قرار گرفتن ببر نر در پناهگاهی در نزدیکی سرزمین ببر ایجاد شده است که این کار نباید با اصول حرفه ای انجام می شد.

  

به گفته رئیس اداره کنترل حیات وحش استان تهران ، اشتباهی که منجر به مرگ تصادفی یا عمدی یک ببر سفید شد از عهده اداره حفاظت محیط زیست تهران خارج است. به گفته باغ وحش ، ببر نر دو فرود را شناسایی کرد و به در کشویی برخورد کرد و ببر ماده درب کشویی را گرفت ، میله را تا کرد و جوش زد و درب را با آرنج یا دندان لغزاند این در توان پلیس است که عقب بکشد و وارد موقعیت یک ماده ماده شود.

 

بیان شده است که ببر نر در یک چرخه جنسی قرار داشته و در چنین شرایطی هر رفتاری ممکن است رخ داده باشد: ببر نر تحت هیچ شرایطی نباید نزدیک ببر سفید ماده باشد زیرا ببرها نمی توانند مطابق حیوان عراقی تولید مثل کنند. به دلیل مشکلات ژنتیکی نباید سفید شود. بنابراین ، برای ببرهای ماده و ماده ماده مهم بود که در نزدیکی یکدیگر قرار بگیرند.

 

در گذشته ، کرمی به دانا نیوز گفت ، آیا ببرهای ماده و ماده سفید پوست در مناطق دور افتاده زندگی می کردند؟ وی گفت: بله ، موقعیت این دو حیوان بسیار متفاوت از یکدیگر بود ، اما با توجه به بحث ها و تحقیقات انجام شده مشخص شد که در شب حمله پلنگ نر ، کارکنان نشان پلنگ نر را در محل استراحت قرار داده اند. بقیه ماده ها پلنگ سفید بودند و این عمل حمایت از حیوانات غیر اصولی ، غیرحرفه ای و گمراهانه بود.

 

وی افزود: ببر نر تحت هیچ شرایطی ، در هنگام رابطه جنسی یا هر زمان دیگر نباید در كنار ماده ماده می نشست و این دلیل اصلی حمله حیوانات ایرام به ببر ماده ماده به ببر ماده است. این ترکیب با آهک شسته شده است ، اما میزان خسارت هنوز مشخص نشده است

 

کرمی با بیان اینکه اداره حفاظت از محیط زیست تهران در سال های اخیر نسبت به نصب دوربین در باغ وحش ارم هشدار داده است ، اظهار داشت: در سال های اخیر باغ وحش ایرام از جمله به دلایل مختلف مالی دوربین نصب نکرده است. اما اکنون اخطار دیگری را برای این مجموعه صادر کرده ایم تا دوربین را در اسرع وقت نصب کنید.

 

رئیس اداره کنترل حیات وحش تهران تأکید کرد که چگونه وزارت امور خارجه حفاظت از محیط زیست تهران در صورت تکرار اشتباه ، مشکل را حل خواهد کرد.

 

وی همچنین خاطرنشان کرد: پوشیدن یا بستن گردو بر روی درهای ثابت ، قاب درها و غیره به عهده اداره حفاظت از محیط زیست نیست. بخش “HSE” مجموعه ارم (بهداشت ، بهداشت و محیط زیست) از نظر تعمیرات و تجهیزات ، از جمله تعمیر و یا جایگزینی امکانات مراقبت از حیوانات ، کمبود دارد. او باید موارد را بررسی و گزارش کند.

 

کرمی نیز به تفصیل شرح داده شده است: وظیفه اداره حفاظت از محیط زیست بازرسی ، افزایش یا کاهش تعداد حیوانات و بررسی وضعیت تغذیه ای گونه ها است ، اما وظیفه این است که لباس و دوام پناهگاه های حیوانات مانند قفل درب و میله های کشویی را بررسی کنید. این یک باغ وحش است.

 

به گفته ایران ، این اولین بار نیست که ببر در باغ وحش ایران ناپدید می شود. به دنبال پروژه احیای پلنگ مازندران که در سال 1989 با واردات ببرهای سیبری از روسیه آغاز شد ، یک پلنگ نر در ایران به علت صرع جان خود را از دست داد. لین در سال 1992 ، یک ببر بنگال در باغ وحش ارم ربوده شد و در محوطه تلف شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------