بارش برف و باران در ۲۰ استان/سامانه بارشی جدید در راه است



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, هواشناسی
سازمان هواشناسی با اعلام ورود سامانه بارشی جدید به کشور از بارش برف و باران در ۲۰ استان کشور طی امروز تا سه شنبه خبر داد. 

به گزارش تسنیم، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی 24 ساعت آینده برای استان‌های لرستان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، قم، خراسان رضوی، خراسان جنوبی بارش برف و باران و در استان‌های یزد، قزوین، تهران، سمنان، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد بارش پراکنده و برای یزد و نیمه شمالی کرمان بارش باران پیش‌بینی‌شده است.

 

فردا در برخی مناطق استان‌های گیلان، هرمزگان و جنوب کرمان بارش باران، در خراسان جنوبی، خراسان رضوی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. از دوشنبه تا ظهر چهارشنبه آسمان بیشتر مناطق کشور صاف است که افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در کلان‌شهرها و شهرهای صنعتی را به دنبال دارد.

 

بعدازظهر چهارشنبه سامانه بارشی از شمال غرب کشور واردشده و به‌تدریج نوار غربی، دامنه‌های البرز و غرب شوال دریای خزر را در بر می‌گیرد. روز پنجشنبه برای اکثر مناطق کشور به‌جز سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان و خراسان جنوبی بار برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------