آسمان اصفهان بارانی می‌شود / کاهش ۴ درجه‌ای دما



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,هواشناسی
رئیس اداره پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: ناپایداری‌های جوی امروز در استان منجر به بارش خفیف باران در شهر اصفهان در ساعات بعد از ظهر خواهد شد.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با مهر با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار داشت: جوی ناپایدار بر روی استان تا فردا حاکم است.

 

وی افزود: بر این اساس طی ۲۴ ساعت آینده افزایش ابر، گاهی وزش باد و در مناطق جنوبی، جنوب غرب و جنوب شرق بارش برف و باران را خواهیم داشت.

 

رئیس اداره پیش‌بینی هوای استان اصفهان اضافه کرد: در ساعات بعد از ظهر امروز نیز این ناپایداری‌ها منجر به بارش باران در شهر اصفهان خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه از اوایل روز سه شنبه دوباره شرایط برای افزایش آلاینده‌های جوی مهیا است، ادامه داد: این شرایط تا پایان هفته ادامه خواهد یافت.

 

افزایش حجم آلاینده‌ها از صبح فردا

سیدان با اشاره به کاهش دو تا چهار درجه‌ای دمای استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده تصریح کرد: در این بازه زمانی دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین و سردترین ساعات بین ۹ و منفی چهار درجه سانتی‌گراد در نوسان است.

 

وی افزود: همچنین طی ۲۴ ساعت آینده خور و بیابانک با دمای ۱۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و بویین میاندشت با دمای ۱۲ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین نقطه استان پیش‌بینی شده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------