هواشناسی ایران 99/11/11|تداوم بارش برف و باران در 14 استان



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,هواشناسی
سازمان هواشناسی از تداوم بارش برف و باران در ۱۴ استان خبر داد و اعلام کرد:در دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد شدید پیش بینی می شود. 

به گزارش تسنیم بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی کشور امروز در شمال غرب غرب، ارتفاعات البرز مرکزی، زاگرس مرکزی و شمالی بارش برف و باران و در سواحل شمالی استان‌های واقع در دامنه های جنوبی البرز و کشور بارش باران گاهی با وزش باد شدید پیش بینی می شود.

 

بعدازظهر یکشنبه بارش در نواحی غربی کشور کاهش یافته و در مناطق شرق و شمال شرق بارش باران و برف گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.  شدت بارش‌ها در استان‌های چهارمحال و بختیاری، لرستان، همدان، غرب کرمانشاه و کردستان، جنوب آذربایجان غربی، شمال قزوین و زنجان شمال کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان و فردا در جنوب آذربایجان غربی و نیمه شمالی آذربایجان شرقی به صورت برف خواهد بود.

 

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز در اکثر مناطق کشور به ویژه در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و نیمه شرقی کشور وزش باد روی می‌دهد. فردا در شمال شرق و شرق و دوشنبه در شرق و جنوب شرق وزش باد پدیده غالب است.

 

امروز همچنین دریای خزر و شمال خلیج فارس و بعدازظهر یکشنبه و طی روز دوشنبه ناحیه مرکزی و شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز مواجه است. از روز دوشنبه تا آخر هفته در اکثر مناطق کشور آسمان صاف است. امروز در خوزستان وزش باد شدید همراه با گرد و خاک دور از انتظار نیست.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------