وزش باد شدید در تهران، البرز، قزوین، اصفهان و فارس



 وزش باد,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
کارشناس سازمان هواشناسی آخرین وضعیت جوی و آب و هوای استان های کشور را تشریح کرد. 

به گزارش ایلنا، کبری رفیعی گفت: امروز در استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی همینطور سمنان و استان‌های ساحلی خزر، ارتفاعات البرز مرکزی، مناطق شرقی اصفهان و یزد و مناطقی از کرمان بارش باران و برف و وزش باد شدید و کولاک برف و کاهش محسوس دما رخ می‌دهد.

 

رفیعی ادامه داد: ضمن اینکه امروز در نیمه شرقی کشور و استان‌های تهران، البرز، قزوین، اصفهان، فارس، بوشهر و هرمزگان وزش باد شدید را پیش بینی می‌کنیم. در برخی از نقاط جنوب غرب همین طور جنوب و جنوب شرق کشور گرد و خاک رخ می‌دهد.

 

این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه سامانه بارشی از اواخر وقت امروز از سمت مرز‌های شرقی از کشور خارج می‌شود، گفت: با خروج این سامانه از روز دوشنبه تا آخر هفته روند افزایشی دما را در سطح کشور خواهیم داشت. امروز دریای خزر مواج خواهد بود. آب‌های خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان طی امروز و فردا به سبب وزش باد شدید مواج و متلاطم خواهد شد.

 

کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اشاره به وضعیت جوی در پایتخت بیان کرد: تهران هم امروز آسمان نیمه ابری است و وزش باد شدید خواهد داشت که به تدریج کاهش ابر هم رخ خواهد داد. طی بیست و چهار ساعت آینده حداکثر دمای هوا در پایتخت به یازده درجه بالای صفر خواهد رسید و حداقل دما هم دو درجه بالای صفر خواهد بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------