بارش برف و باران در برخی مناطق تا چهارشنبه/پیش بینی کاهش ۱۲ درجه ای دما



هواشناسی ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
سازمان هواشناسی با اشاره به بارش برف و باران و وزش باد شدید تا چهارشنبه در برخی استان‌ها از کاهش ۷ تا ۱۲ درجه‌ای دما در پاره‌ای مناطق خبر داد. 

به گزارش تسنیم بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز برای نوار شمالی و دامنه‌های جنوبی البرز بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی شده است.شدت بارش برای شمال خراسان رضوی خراسان شمالی گلستان و برخی مناطق شمال غرب خواهد بود.

 

فردا یکشنبه 8 فروردین بارش ها در مازندران، گلستان، خراسان شمالی و نیمه شمالی خراسان رضوی ادامه خواهد داشت. دوشنبه در شمال آذربایجان شرقی اردبیل و غرب سواحل دریای خزر بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و آسمان سایر مناطق کشور آرام خواهد بود.

 

براساس اعلام سازمان هواشناسی روز سه شنبه جو پایداری در اکثر مناطق کشور حاکم خواهد بود. طی امروز و فردا در شمال غرب و سواحل دریای خزر و فردا در شمال شرق، شرق و دامنه‌های جنوبی البرز کاهش 7 تا 12 درجه ای دما پیش بینی می شود.

 

همچنین طی امروز و فردا در برخی مناطق شرق و جنوب شرق و مرکز وزش باد شدید روی می دهد که در مناطق مستعد باعث ایجاد پدیده گردوخاک خواهد شد.

 

روزهای یکشنبه و دوشنبه خلیج فارس و دریای خزر مواج و طوفانی است. روز چهارشنبه برای برخی مناطق غرب و شمال غرب و دامنه‌های البرز مرکزی بارش پیش بینی شده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------