رنگ‌بندی جدید شهرهای کرونایی اعلام شد/ اعمال قانون خودروهای غیربومی در شهرهای تهران و کرج



 رنگ‌بندی ,اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی
رنگ‌بندی جدید شهرستان ها که از ۹ فروردین ۱۴۰۰ اعمال شده است، اعلام شد. 

  به گزارش مهر، رنگ‌بندی جدید شهرستان‌های کرونایی کشور که از ۹ فروردین ۱۴۰۰ اعمال شده است، در قسمت نقشه اپلیکیشن ماسک قرار گرفت.

 

بر همین اساس، آبدانان (ایلام) و ازنا (لرستان) در وضعیت قرمز قرار گرفتند.

 

شهرستان‌های شبستر و میانه (آذربایجان شرقی)، نجف آباد (اصفهان)، ساوجبلاغ، فردیس و نظرآباد (البرز)، دشتستان (بوشهر)، شهریار (تهران)، بروجن (چهارمحال و بختیاری)، کرمانشاه (کرمانشاه)، دلفان و سلسله (لرستان)، ساوه و اراک (مرکزی) در وضعیت نارنجی قرار گرفتند.

 

روند ابتلاء در بسیاری نقاط کشور از جمله بندرعباس، نیشابور، اصفهان، شیراز، جهرم، زنجان و رفسنجان صعودی گردیده و احتمال نارنجی شدن آنها طی روزهای آتی وجود دارد.

 

با توجه به شیوع ویروس انگلیسی، مراقبت جدی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضروری است.

 

اعمال قانون خودروهای غیربومی در شهرهای تهران و کرج

سردار حسینی گفت: فرصت ۷۲ ساعت برای خروج از تهران و کرج از زمانی که رنگ بندی آن‌ها اعلام شده بود، تمام شده است.                              

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسینی جانشین پلیس راهور در گفت‌وگوی تلویزیونی، اظهار کرد: براساس ابلاغیه آخر ستاد ملی مبارزه با کرونا، شهر تهران و کرج جزء شهر‌های نارنجی فرار گرفتند و به دلیل شرایط خاص این دو شهر اعمال محدودیت ها در استان تهران و البرز به صورت یکپارچه دیده شده است.

 

وی با تاکید بر اینکه با نارنجی شدن تهران و کرج، همکاران من ورود و خروج خودروها را به استان تهران و البرز چک می‌کنند، گفت: ورود خودروهای غیر بومی و خروج خودروهای بومی به تهران و کرج ممنوع است.

 

سردار حسینی تصریح کرد: فرصت ۷۲ ساعت برای خروج از تهران و کرج از زمانی که رنگ بندی آن‌ها اعلام شده بود، تمام شده است و از مسافران درخواست داریم امروز شهرهای تهران و کرج را ترک کنند.

 

جانشین پلیس راهور با اشاره به اینکه امروز اجرای مقررات و اعمال قانون خودروهای غیر بومی در شهر تهران و کرج آغاز می‌شود، افزود: امیدواریم در این چند روز باقی مانده از تعطیلات، شهروندان از سفر‌های غیر ضروری پرهیز کنند و در صورتی که سفر کردند، به هنگام رانندگی دقت لازم را داشته باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: امسال شاهد افزایش ۳۷ درصدی تصادفات بوده ایم.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------