مدیرعامل: متروی تهران فرسوده است و نیاز جدی به تعمیرات اساسی دارد/ گزارش علل حادثه مترو آماده و اعلام خواهد شد



متروی تهران ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
همان‌طور که پیش از این نیز بارها توسط شهردار تهران و همچنین همکاران ما در شرکت بهره‌برداری مترو اعلام شده بود، زیرساخت، قطعات ‌و تجهیزات متروی تهران فرسوده شده و نیاز جدی به اورهال دارد. 

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با تاکید بر اینکه در حال حاضر علل بروز این حادثه توسط کارشناسان کمیسیون عالی سوانح شرکت در حال بررسی است، گفت: در اولین فرصت گزارش علل این حادثه آماده و اعلام خواهد شد.

 

به گزارش ایسنا، مهدی شایسته اصل در خصوص حادثه صبح امروز مترو گفت: متاسفانه در ساعت ۷ بامداد امروز، حوالی ایستگاه چیتگر در مسیر متروی تهران_کرج دو قطار رفت و برگشت با یکدیگر برخورد کردند که باعث مصدومیت ۲۰ نفر از مسافران عزیز مترو شد.

 

خوشبختانه این حادثه تاکنون خسارت و هزینه‌ جانی نداشته که جا دارد در همین رابطه از همکاران زحمت‌کش اورژانس تهران بخاطر حضور سریع و همکاری با عوامل مترو تشکر و قدردانی ویژه داشته باشیم.

 

وی تصریح کرد: همکاران ما در تلاش هستند تا هر چه سریع‌تر مسیر شمالی خط ۵ مترو را از ایستگاه صادقیه به گلشهر، بازگشایی کنند تا وضعیت عبور و مرور در این بخش از مسیر به حالت عادی بازگردد.

 

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با تاکید بر اینکه همزمان با انجام عملیات جمع آوری سانحه دلایل بروز حادثه نیز توسط همکاران بنده در کمیسیون عالی سوانح در حال بررسی است، گفت: در اولین فرصت گزارش علل این حادثه آماده و اعلام خواهد شد. اما همان‌طور که پیش از این نیز بارها توسط شهردار تهران و همچنین همکاران ما در شرکت بهره‌برداری مترو اعلام شده بود، زیرساخت، قطعات ‌و تجهیزات متروی تهران فرسوده شده و نیاز جدی به اورهال دارد.

 

شایسته ادامه داد: از آنجا که مسائل متروی تهران و حومه موضوعی ملی است کمک به بهبود زیرساخت ها نیاز به همراهی و همکاری عاجل تمامی نهادهای مرتبط از جمله دولت در وصول مطالبات معوق دولت‌های گذشته دارد.

 

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، وی با بیان اینکه ان‌شاالله به لطف خدا و با همکاری دولت و شورای اسلامی شهرتهران شرایط فرسوده‌ فعلی را با کار جهادی بهبود داده و مشکلات کنونی را برطرف می‌کنیم، افزود: از همه مسافرانی که دچار مصدومیت شدند و کسانی که با تاخیر مواجه شدند، پوزش می‌طلبیم و امیدواریم با تلاش همکاران در دوره جدید، کم کاری‌های گذشته را جبران کرده و دیگر شاهد حوادثی از این دست نباشیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------