آخر این هفته منتظر هوای رمانتیک باشید(1400.10.06)



 ,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
سازمان هواشناسی برای اواخر هفته بارش باران، رگبار پراکنده و وزش باد شدید برای اغلب استان‌های کشور پیش‌بینی کرد. 

«فریبا گودرزی» امروز (دوشنبه)  افزود: امروز در مناطقی از استان‌های هرمزگان و جنوب کرمان و سیستان‌وبلوچستان رگبار پراکنده، رعد و برق، باران و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

 

وی بیان‌داشت: در سایر مناطق کشور نیز از امروز تا روز چهارشنبه با توجه به پایداری جو، افزایش نسبی غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پر جمعیت را شاهد خواهیم بود.

 

گودرزی خاطرنشان‌کرد: روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی در مناطقی از خوزستان، لرستان، جنوب ایلام، کهگیلویه و بویر احمد، ارتفاعات کرمان، چهارمحال و بختیاری، فارس و هرمزگان شاهد بارش باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش شدید باد خواهیم بود.

 

این کارشناس هواشناسی ادامه‌داد: روز پنجشنبه بارش‌ها در این مناطق شدت بیشتری خواهد گرفت و گستره بارش‌ها مناطقی از جنوب کشور مانند خوزستان و مناطق مرکزی مانند اصفهان و استان مرکزی را در بر می‌‍‌گیرد.

 

وی گفت: روز جمعه در بیشتر مناطق کشور به‌جز شمال غرب و تا حدودی غرب شاهد بارندگی خواهیم بود و بارش‌ها در نیمه جنوبی کشور شدت بیشتری خواهد داشت.

 

گودرزی اضافه‌کرد: امروز و فردا آب‌های خلیج فارس و روزهای پنجشنبه و جمعه خلیج فارس و دریای عمان مواج است.

 

وی خاطرنشان‌کرد: برای تهران امروز آسمانی صاف همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود، بیشینه دمای پایتخت ۱۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما یک درجه بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.

 

این کارشناس هواشناسی اظهار داشت: در شبانه‌روز گذشته ارومیه با منفی ۱۰ درجه سانتی‌گراد و تبریز و شهرکرد با منفی ۹ درجه سانتی‌گراد سردترین و بندرعباس با حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین مراکز استان‌ها بودند.

 

 ایرنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------