حدادی: افزایش سن بازنشستگی باعث طولانی شدن صف جوانان جویای کار می‌شود



 سن بازنشستگی ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: شعار ما جوان گرایی است و باید در قانون بودجه حمایت از جوان گرایی بروز و ظهور داشته باشد. 

علی حدادی در گفت و گو با ایسنا، درباره نقاط قوت و ضعف لایحه بودجه سال ۱۴۰۱، بیان کرد: آنچه که باید در لایحه بودجه بیشتر مورد توجه قرار گیرد، شفاف سازی بیشتر است، بخشی از بودجه به دارایی های شرکت های دولتی بازمی گردد که باید شفافیت در این حوزه مورد توجه نمایندگان باشد.

 

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر موضوع ارز۴۲۰۰ تومانی ابهاماتی دارد که باید به صورت شفاف و دقیق هم در کمیسیون های تخصصی مجلس و هم در کمیسیون تلفیق مورد بررسی قرار گیرد و مشخص شود که قرار است چه اقدامی در این حوزه صورت گیرد.

 

نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: اینکه ارز ۴۲۰۰ تومانی باقی بماند یا حذف بشود، ابهاماتی دارد و باید در تصویب بودجه در مجلس این ابهامات کنار زده شود. از سوی دیگر باید به این موضوع توجه شود که مثلا در حوزه نهاده های دامی ما سیستم توزیع و نظارتمان ایراد دارد و باید شبکه توزیع خود را اصلاح کنیم.

 

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی در ادامه تاکید کرد: از سوی دیگر بحث افزایش سن بازنشستگی که در لایحه بودجه مطرح شده است نمی تواند روند خوبی را طی کند، هدف ما جوان گرایی است و افزایش سن بازنشستگی باعث افزایش صف جوانان جویای کار خواهد شد و باید در قانون بودجه حمایت از جوان گرایی بروز و ظهور داشته باشد.

 

حدادی در پایان با بیان اینکه همچنین باید در لایحه بودجه نگاه دقیقی به پروژه های ملی داشته باشیم، عنوان کرد: ان‌شاءالله با تعامل مجلس و دولت و کار کارشناسی در مجلس خروجی بودجه برای کشور مفید خواهد بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------