کاهش آلودگی هوا در تهران از دوشنبه/بارش پراکنده باران در هفته جاری



  آلودگی هوا ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، طی پنج روز آینده آسمان استان تهران نیمه ابری تا ابری و همراه با بارش پراکنده و در مناطق پرتردد شهری غبارآلود پیش‌بینی می‌شود. از روز دوشنبه(۱۳دی ماه)کاهش آلاینده‌های جوی و بهبود کیفیت هوا دور از انتظار نیست. 

به گزارش ایسنا، بر اساس بررسی داده ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران، با توجه به ورود سامانه بارشی به کشور طی پنج روز آینده آسمان استان تحت تاثیر این سامانه به طور متناوب نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده خواهد بود.

 

روزهای شنبه و یکشنبه (۱۱و۱۲دی ماه) آسمان نیمه ابری تا ابری همراه با غبار محلی و در مناطق و ساعات پرتردد شهری غبار آلود پیش بینی می شود.

 

در اواخر روز شنبه(۱۱دی ماه) بارش پراکنده و برای روز دوشنبه(۱۳دی ماه) بارش باران در مناطق شمالی توام با برف و در ارتفاعات به صورت کولاک و وزش باد و مه همچنین در روز چهارشنبه(۱۵دی ماه) بارش پراکنده همراه با وزش باد در مناطق غربی و جنوب غربی گاهی وزش باد شدید مورد انتظار است.

 

از روز دوشنبه(۱۳دی ماه) با توجه به ناپایداری هوا و نیز وزش باد انتظار کاهش انباشت آلاینده های جوی و بهبود کیفیت هوا را خواهیم داشت.

 

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با دمای ۹- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

 

آسمان تهران نیز فردا (۱۲دی ماه)  نیمه ابری تا ابری و صبح همراه بارش‌ پراکنده همراه با غبارصبحگاهی با  بیشترین و کمترین دمای ۱۰ و ۵درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

آسمان پایتخت پس فردا (۱۳دی ماه) ابری و در بعضی ساعت‌ها بارش باران و در بعد از ظهر همراه با وزش باد خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به  ۸و ۳ درجه سانتیگراد می‌رسد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------