تهرانی‌ها اینطوری به فوریت پلیس پیامک بدهند



 ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی

 

به گزارش  مهر: معاون عملیات پلیس تهران بزرگ با اشاره به اینکه شهروندان تهرانی در صورت که برای دریافت خدمات پلیسی امکان تماس با شماره تلفن ۱۱۰ را ندارند می‌تواند به سامانه ۱۱۰۱۱۰ پیام ارسال کنند.

 

سردار پرویز یعقوبی معاون عملیات پلیس تهران بزرگ در توضیح این خبر گفت: برخی از شهروندان بنا به دلایلی از قبیل: عدم توانایی در گفت و شنود، اضطرار، قطعی ارتباط تلفنی و… امکان برقراری تماس تلفنی با مرکز ۱۱۰ و بهره مندی از خدمات پلیسی ندارند.

 

وی ادامه داد: در همین راستا پلیس تهران سامانه پیامکی ۱۱۰۱۱۰ را برنامه ریزی کرده است و شهروندان تهرانی می‌تواند در مواردی که امکان تماس تلفنی با شماره تلفن ۱۱۰ را ندارند با ارسال پیام به سامانه ۱۱۰۱۱۰ خدمات پلیسی را خواستار شوند.

 

معاون عملیات پلیس تهران افزود: کارشناسان به محض دریافت پیام آن را دسته بندی و ساماندهی کرده و در اسرع وقت به ارائه خدمات پلیسی به ویژه در مأموریت‌های فوری می‌پردازند.

 

یعقوبی از شهروندان خواست هنگام ارسال پیام، نشانی دقیق محل وقوع جرم را اعلام کنند تا مأموران این پلیس بتواند در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

 

وی در پایان تاکید کرد: سامانه دریافت پیامکی ۱۱۰۱۱۰ مختص شهروندان ساکن تهران است و سایر شهروندان ساکن سایر استان‌ها از ارسال پیام به این سامانه اجتناب کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------