پیش‌بینی بارش برف و باران در بیشتر مناطق کشور(1400.11.23)



هواشناسی ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
با ورود سامانه بارشی از سمت غرب به کشور در مناطقی از شمال‌غرب، غرب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز، استان‌های ساحلی دریای خزر، بخش‌های از مرکز و شمال شرق و استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز و زاگرس مرکزی، با بارش باران و برف همراه خواهند بود. 

به گزارش ایرنا از سازمان هواشناسی، امروز - جمعه - در استان‌های شمال‌غرب و غرب، جنوب‌غرب، استان‌های ساحلی دریای خزر، دامنه جنوبی البرز مرکزی  و نواحی مرکزی کشور بارش برف و باران خواهند داشت.

 

همچنین از اواخر امروز در شمال شرق کشور بارش برف و باران و وزش باد شدید موقتی قابل پیش‌بینی است و در مناطق جنوبی بارش‌ها همراه با رعد و برق خواهد بود.

 

فردا در شمال غرب بارش‌ها قطع می‌شود با این حال در سایر مناطق بارش برف و باران ادامه خواهد داشت.

 

فردا همچنین مناطقی از استان‌های فارس، بوشهر، کرمان، یزد و خراسان جنوبی هم بارش خواهند داشت.

 

براساس این گزارش، روز یکشنبه در استان‌های ساحلی خزر، بخش‌هایی از کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس، یزد و خراسان جنوبی بارش ادامه خواهد داشت.

 

از نظر شرایط دمایی فردا در نوار شمالی و یکشنبه نوار شرقی کاهش دما قابل پیش‌بینی است و روزهای یکشنبه و دوشنبه در نیمه شرقی و جنوبی کشور وزش باد شدید انتظار می‌رود که در برخی نقاط همراه با گرد و خاک خواهد بود.

 

آب‌های خلیج فارس به ویژه شمال امروز مواج است. برای روز شنبه خلیج فارس و تنگه هرمز و یکشنبه و دوشنبه دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شود.

 

آب‌های خزر نیز امروز و روز یکشنبه مواج و متلاطم خواهند بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------