تکذیب ثبت‌نام در سامانه برای سفرهای نوروزی/تبادل اطلاعات مالکان خودرو بین پلیس و وزارت کشور



سفرهای نوروزی  ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی، انتظامی ستاد ملی کرونا با اشاره به اینکه اطلاعات افراد واکسن زده و همچنین افرادی که پلاک خودرو به نام آن ها وجود دارد میان وزارت کشور و پلیس راهور تبادل خواهد شد و فردی که واکسن نزده و پلاک خودرو به نام وی ثبت شده در صورت سفر جریمه خواهد شد، گفت: شهروندان نیازی به ثبت نام در سامانه ندارند. 

حسین قاسمی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص سفرهای نوروزی و شرایط تردد بین استانی گفت: نیازی به ثبت نام افراد در سامانه وجود ندارد. مقرر است افرادی که واکسن نزده اند و خودرو به نام آن ها و با کد ملی آن ها به ثبت رسیده در ایام نوروز تردد نداشته باشند و در صورت تردد برای آن ها جریمه اعمال خواهد شد.

 

وی افزود: اطلاعات افرادی که تزریق واکسن را انجام نداده اند در اختیار ما است و اطلاعات افرادی که به نام آن ها و با کد ملی آن ها پلاک خودرو به نامشان وجود دارد در اختیار پلیس راهور است. بر همین اساس این تبادل اطلاعات میان وزارت کشور و پلیس راهور انجام خواهد شد و از طریق دوربین ها این کنترل انجام می شود. لذا افرادی که خودرو به نامشان است و واکسن تزریق نکرده اند در صورت تردد برای آن ها جریمه اعمال خواهد شد.

 

قاسمی تأکید کرد: افرادی که قصد سفر در ایام نوروز دارند نیازی به ثبت پلاک در سامانه ندارند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------