برنامه پلیس برای شماره‌گذاری خودرو مقابل منزل/ بهره‌گیری از پهپادها برای جریمه و بررسی تصادفات



 شماره‌گذاری خودرو,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
رئیس پلیس راهور گفت: شماره‌گذاری مقابل درِ منزل در دستور کار ما قرار دارد حتی کارهای آن با سازمان حمایت انجام شده است و ان‌شاءالله متقاضیان این خدمات، مقابل در منزل این خدمات را دریافت خواهند کرد. 

به گزارش تسنیم؛  سردار سید کمال هادیانفر صبح امروز در همایش سراسری و نشست تخصصی رؤسای پلیس راهور و راه استان‌ها با اشاره به طرح نوروزی 1401 و انجام رزمایش پلیس راهور در 24 اسفند، اظهار کرد: امروز یک پدیده سفر برای مردم کاملاً عادی شده است، همیشه در ایام آخر هفته پیک سفر را داریم و افزایش ترددها کاملاً محسوس است.

 

رئیس پلیس راهور با اشاره به نقش 30 دستگاه در کاهش تصادفات، افزود: پلیس در این رابطه 19 درصد نقش دارد.

 

وی با بیان اینکه "در پی توسعه شماره‌گذاری اینترنتی و ارائه خدمات در بستر وب به مردم هستیم"، گفت: شماره‌گذاری مقابل درِ منزل در دستور کار ما قرار دارد حتی کارهای آن با سازمان حمایت انجام شده است و ان‌شاءالله متقاضیان این خدمات، مقابل در منزل این خدمات را دریافت خواهند کرد.

 

هادیانفر با اعلام عملیاتی شدن سامانه مدیریت یکپارچه ترافیک و رسیدگی به تصادفات در سال 1401، افزود: در تصادفات 30 دستگاه نقش دارند که تمام آن‌ها در سامانه مذکور، در مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک تحت مدیریت قرار می‌گیرند.

 

رئیس پلیس راهور با ابراز اینکه "به‌دنبال رسیدگی غیرحضوری به اعتراضات به جرائم رانندگی هستیم"، خاطرنشان کرد: در این شیوه، دیگر مردم برای اعتراض به جرائم رانندگی هیچ ضرورتی به مراجعه به کمیسیون ماده پنج نخواهند داشت حتی در سیستم می‌توانند عکس یا فیلم مربوط به تخلف را مشاهده کنند.

 

وی توسعه پهپادها را از دیگر برنامه‌های پلیس راهور دانست و گفت: با وزارت راه صحبت کردیم که ان‌شاءالله شرایطی به وجود بیاورند تا بتوانیم هم برای اعمال جریمه و هم برای رسیدگی به تصادفات در نقاط فرعی که پلیس در آن حضور ندارد، از پهپادها استفاده کنیم.

 

این مقام انتظامی با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته در حوزه صیانتی از پرسنل پلیس راهور و رد رشوه، متذکر شد: همکاران ما پیشنهاد رشوه را صورت‌جلسه و ضمیمه پرونده می‌کنند، ما نیز سه برابر مبلغ مذکور را کمتر از 48 ساعت به حساب همکاران واریز می‌کنیم که بسیار اثربخش بوده و تأثیر مثبتی داشته است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------