دستور دادستان اصفهان برای پلمب مخازن و مشعل‌های مازوت‌سوز



 آلودگی هوا ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان دستور پلمب مخازن و مشعل‌های مازوت سوز نیروگاه‌های برق اصفهان را صادر کرد.

علی اصفهانی با اشاره به اینکه استمرار استفاده از سوخت مازوت سلامت شهروندان در اصفهان و شاهین‌شهر را در معرض تهدیدات جدی قرار داده، دستور پلمب مخازن و مشعل‌های مازوت‌سوز نیروگاه‌های برق اصفهان را صادر کرد.

 

اصفهانی ضمن انتقاد از عدم توجه به معضل آلودگی شدید هوای اصفهان در برخی مراکز تصمیم‌گیری، تأکید کرد: برخورد قاطعانه با ترک فعل و وظایف قانونی مدیرانی که علی‌رغم تکالیف قانونی، استانداردهای زیست محیطی را نقض کرده‌اند در دستگاه قضایی مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

 

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان همچنین در جلسه کمیته نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی و چگونگی مقابله با تخلفات و جرائم اقتصادی دادستانی اصفهان، ضمن بررسی گزارش‌های کارشناسی سازمان‌های جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و اداره کل تعزیرات حکومتی استان، در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته در راستای بازرسی و برخورد با واحدهای صنفی متخلف قرار گرفت.

 

وی با تأکید بر ضرورت حضور محسوس و ملموس تیم‌های بازرسی در روزهای منتهی به سال جدید و تا پایان ماه مبارک رمضان، کارایی اقدامات پیشگیرانه را منوط به همکاری مؤثر مردم در اعلام تخلفات گران فروشی و کم فروشی عنوان کرد و افزود: مردم باید نتایج این بازرسی و نظارت را به صورت عینی احساس کنند.

 

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، اصفهانی همچنین با اشاره به رصد فرآیند بازرسی‌ها در حوزه معاونت پیشگیری از وقوع جرم و پیگیری حقوق عامه، گفت: به استناد دستورالعمل نظارت و پیگیری حقوق عامه و مواد ۲۲ و ۱۱۴ قانون آیین دادرسی کیفری واحدهای صنفی و تجاری و شعب فروشگاه‌های زنجیره‌ای با تخلفات عمده یا دارای سابقه تخلف به مدت ۲۰ روز تا یک ماه پلمپ خواهند شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------