سفرهای نوروزی از پایتخت به سایر استانها افزایش ۴۰ درصدی داشته است



  سفرهای نوروزی,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با اشاره به آمادگی راهداری برای ارائه خدمات به مسافران گفت: سفرهای نوروزی از پایتخت به سایر استان ها امسال افزایش ۴۰ درصدی داشته است. 

حیدر نوروزی در گفتگو با مهر، در خصوص وضعیت راه‌ها و محورهای مواصلاتی استان تهران و سفرهای نوروزی اظهار داشت: از ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۰ سفرهای نوروزی با حجم بسیار زیادی از مسافران از تهران به سمت استان‌های شمالی و جنوبی آغاز شد.

 

نوروزی با اشاره به اینکه بیشترین بار مسافران و ترافیک‌های سنگین را در محورهای تهران، هراز و فیروزکوه برای استان‌های شمالی و مسیرهای تهران، ساوه و قم برای استان‌های جنوبی و تهران -کرج را نیز برای استان‌های غربی را داشته ایم گفت: با مدیریت و همکاری خوب راهداری و پلیس راه مشکلی در این محورها نداشتیم.

 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران عنوان داشت: موج اول سفرهای نوروزی را از تاریخ ۲۳ اسفند تا دوم فروردین ماه در مسیر رفت به استان‌ها داشته ایم.

 

وی با اشاره به اینکه هم اکنون موج اول سفرهای نوروزی پایان یافته است افزود: همکاران ما در راهداری‌ها برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی جهت شروع سفرهای هفته دوم تعطیلات آمادگی کامل دارند.

 

نوروزی در ادامه در خصوص ترافیک و محدودیت‌های اعمال شده عنوان داشت: تمام سعی راهداری بر این بود که حداقل محدودیت‌ها در راه‌ها اعمال شود.

 

وی با اشاره به حضور پررنگ راهداری و پلیس راه در راه‌های استان تهران بیان داشت: این همکاری سبب شد سفرهای خوبی برای مردم و مسافران در محورهای شمالی و جنوبی رقم بخورد و طی سال جاری میزان خروجی‌ها از پایتخت افزایش ۴۰ درصدی داشته است.

 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران اظهار داشت: از همه مسافران می‌خواهیم توجه ویژه به قوانین راهنمایی و رانندگی داشته باشند و به توصیه همکاران در راهداری دقت کنند و سعی کنند در مناطقی که برفی و بارانی است نکات ایمنی رانندگی و راه‌ها را رعایت کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------