رگبار و رعد و برق بهاری اصفهان را فرا می‌گیرد



هواشناسی ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
مرکز پیش بینی اداره‌کل هواشناسی اصفهان از وقوع رگبار ، رعد و برق و بارش تگرگ بهاری در ۲ روز پایانی هفته جاری در استان خبر داد. 

به گزارش روز چهارشنبه این مرکز، فعالیت ناپایداری‌های همرفتی بر روی استان اصفهان از روز پنجشنبه در نیمه غربی و شمالی استان آغاز می‌شود.

 

کارشناس پیش‌بینی  اداره‌کل هواشناسی اصفهان افزود: در ساعات بعدازظهر و اوایل شب پنجشنبه در استان رگبار و رعد وبرق و در نواحی مستعد احتمال بارش تگرگ، وزش باد شدید و وقوع تند باد لحظه‌ای ‌اتفاق خواهد افتاد.

 

محمدرضا رفیعی افزود: برای  مناطق شمال غرب، شمال و ارتفاعات شرقی استان، هشدار سطح زرد هواشناسی صادر شده است.

 

وی یادآور شد:  احتمال جاری شدن روان آب موقتی در مسیل‌ها، شکل‌گیری سیلاب‌های موقتی بصورت محلی و نقطه‌ای، شکستن درختان فرسوده، خیزش موقت گرد و خاک و کاهش دید در مناطق بیابانی وجود دارد.

 

رفیعی به شهروندان توصیه کرد که از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها اجتناب شود و همچنین مراقبت‌های لازم را در خصوص جلوگیری از خسارات احتمالی ناشی از وزش باد رعایت کنند.

 

وی همچنین به افزایش یک تا سه درجه‌ای دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده اشاره کرد و گفت: دمای اصفهان در گرم‌ترین زمان۲۴ ساعت آینده به ۲۲ درجه و در خنک‌ترین ساعت‌ها به سه درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------