چگونگی تردد مشمولان غایب مقیم خارج از کشور اعلام شد



 مشمولان غایب ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
سازمان وظیفه عمومی انتظامی کشور، شرایط تردد مشمولان غایب مقیم خارج از کشور را تشریح کرد.

به گزارش فارس ؛سازمان وظیفه عمومی انتظامی جمهوری اسلامی ایران دراطلاعیه ای اعلام کرد: مشمولان غایب مقیم خارج از کشور که با ضوابط و مقررات تردد سال ۱۴۰۰ وارد کشور شده اند و شرایط تردد را دارند، می توانند با مجوز تردد قبلی از کشور خارج شوند.

 

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به تمدید مقررات تردد مشمولان غایب ایرانی مقیم خارج از کشور تا پایان سال ۱۴۰۵، مشمولانی که برابر مقررات سال ۱۴۰۰ وارد کشور شده اند و در طول سال گذشته حداکثر ۲ بار و به مدت کمتر از ۳ ماه در کشور توقف داشته اند، می توانند در سال جاری با مجوز تردد قبلی از کشور خارج شوند و ثبت مهر ۱۴۰۰ مانعی برای خروج این دسته از مشمولان نیست.

 

با توجه به اطلاع رسانی های قبلی کلیه مشمولان غایب ایرانی مقیم خارج از کشور که ۳ سال در خارج از کشور اقامت داشته و وارد غیبت شده اند، می توانند تا پایان سال ۱۴۰۵ حداکثر ۲ بار در سال و در مجموع به مدت ۳ ماه به کشور تردد کنند.

 

مشمولان مقیم خارج از کشور به منظور دریافت مجوز تردد باید به نمایندگی دولت جمهوری اسلامی ایران در کشور محل اقامت مراجعه کرده و گذرنامه آنان پس از احراز شرایط، ممهور به مهر تردد با عنوان «اجازه تردد مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور» شود؛ همچنین لازم است در متن اجازه تردد به شماره و تاریخ ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح نیز استناد شود.

 

در پایان این اطلاعیه آمده است؛ مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------